loading...
بلاگ
farid بازدید : 30 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Masoud Fard – Heyfe Man Nabood

http://www.b2a.arshanhost.ir/music/Masoud Fard - Heyfe Man Nabood%5b128%5d.mp3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شعر آهنگ حیف من نبود مسعود فرد

حیف من نبود که عاشقت بشم

دیگه نمیتونم دیگه نمیکشم

شدم پشیمون از دلی که بستمو

نمیزارم بگیری دستمو

کم خیانت از تو ندیدمو

من از عشق تو دل بریدمو

دست تو برام رو شده عزیز

برو رو زخم من نمک نریز

برو دلم ازت یه عالمه پره

احساس من بهت فقط تنفره

چرا نمیری پس نمیدونی مگه

نمیدونی دلم چجوری ازتو دلخوره

♫♫♫

خورده شیشه هم از تو ذات تو هنوز

غیر ممکنه خوب بشی یه روز

تو دروغ داره میباره از چشات

برو بدم میاد من از نگات

کم خیانت از تو ندیدمو

من از عشق تو دل بریدمو

دست تو برام رو شده عزیز

برو رو زخم من نمک نریز

برو دلم ازت یه عالمه پره

احساس من بهت فقط تنفره

چرا نمیری پس نمیدونی مگه

نمیدونی دلم چجوری ازتو دلخوره

برچسب ها سایت , بلاگ , رزبلاگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خوش امدید نظر یادتون نره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 255
  • بازدید کلی : 6,472
  • کدهای اختصاصی
    ...